God Dag

Idag gick man upp kl halv 6 skit vad trött man var, haha
men men sen åkte jag från Theres halv 8 fick lov och hämta min bror för han skulle till jobbet så jag var i kungsängen till 8 sen var det bara åka till kungsängen station och hämtade Andre sen åkte vi ner till ubg för vi hade alkohol och droger i trfiken det var inge kul för jag har ju 2 vänner som har dödt i trafiken så jag satt och tänkte på dom då , det var Erik Engström och Robert wessman vila i frid på er .
men det var skönt för slutade kvart i 12, sen åkte jag till bro, till Säbyholm för att hämta Theres så nu är man hemma vad skönt :) sen ikväll är de innebandy träning skönt börjar halv 9 till halv 11 så skönt att springa a sig lite :)


Men ni får ha de så bra Mr P :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0