i väg

Nu har man duschat och ätit frukost , nu sitter man väntar på Theres och hennes mamma,
för att jag ska först köra dom till Solna till Sadelmagasinet för dom ska byta in en sadel och få en ny sen ska vi till hööks för Theres ska köpa massa skit till hästen haha..
Sen vet jag inte vad man ska hitta på ..
Men i helgen ska jag och Theres hitta på något roligt för vi har inte gjort de på ett tag tyvärr men men ..
vi kanske ska gå på bio eller något , kanske hennes familj ska med och kolla på bio men vi vet inte vad vi ska se än , vet ni någon bra film ? jag sitter och kollar på Arn nu det är ju så dära men det finns inte så mycket att kolla på , men ikväll är de innebandy men jag får se om jag åker ditt har så jävla tandverk så man får se om jag orkar .

Hej då !



 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0